torsdag 15. februar 2007

Valentinesday

Så var altså Valentines day over, og det jeg sitter igjen med er et veldig koselig Diddl-brevpapir med mange velvalgte ord, men uten avsender... Faktisk det første valentines-brevet jeg har fått, og forhåpentligvis ikke det siste:)


Gårsdagen ble heldigvis ikke bare brukt til å sippe over den kjæresten jeg ikke har:) Det ble også tid til et aldri så lite Afrika-møte her i Gudrødsgate. Årets utreise-team fra Global-KRIK Stavanger er blitt plukket ut, og jeg er en av de heldige som får reise til Moshi, Tanzania, enda et år. Igår var første møte med hele teamet (Kristin, Torgeir, Lars Martin og meg), og det så ut til å være en trivelig gjeng. Så om ikke så altfor lenge bærer det avgårde til sørligere strøk!








9 kommentarer:

Anonym sa...

hei ingrid! jeg liker at du har blogg! nå kan jeg få alle updates fra livet ditt rett inn i stua mi! cooool ;)
klem

Anonym sa...

Hei Ingrid! kult å se hvordan du har det:) høres ut som du har det bra!
får følge litt med her ja...

Tarjei sa...

visste ikkje at du hadde fått deg blogg beibi

eg he ikkje funne ut anna en hu jentå 19 år

Kanskje litt ungt ?

Fred te deg

Anonym sa...

Får litt lengsel til varmere strøk når jeg ser de bildene.

Ingrid sa...

Hei Hanne!
Så koselig at du stakk innom! Skal prøve å holde deg litt oppdatert:)

Hei Thomas!
Takk for sist! Jeg har det bare fint:) Hører gardegutta skal på hyttetur til Rauland:) Jeg tor jeg skal en liten tur til Rauland i påska, så kanskje vi sees da:)

Hei Tarjei!
Ifølge mine utregninger (24/2+7=19) så skulle det gå akkurat;) Igjen, gleder meg til Hemsedal!!:) Peace &love / Respect & balance;)

Miriam sa...

Det er så vittig at du har en matematisk beregning på det Ingrid.

Noen nye spor i jakten på Diddl-papir-mannen?

Ingrid sa...

Det er utrolig hva man kan anvende matematikken til, du;)
Jakten er avsluttet og jeg har avslørt hvem den mystiske diddl-papir-mannen er...

Miriam sa...

Feite makaroni!
Do share!

Send meg en melding eller no.
Vær litt gem a'!

Anonym sa...

kem du fikk kort fra?? Detta e jo spennende!! Elisabeth