torsdag 8. mars 2007

Tikken/sisten

Jeg har da blitt tikket eller fått sisten, som man sier på min kant av landet. Dette er visst Nils fantastiske påfunn, så da er det bare å henge seg på.

Regelene er som følger: når man blir tikket/får sisten må man skrive seks rare ting om seg selv, og etter man har gjort dette må man tikke/gi sisten viere til seks personer som må gjøre det samme. (Man tikker ved å skrive en kommentar på bloggen til noen.)

Så her kommer seks rare ting om meg:

1. Jeg synes taco, risengrynsgrøt og brunost smaker helt forferdelig. Trodde de to siste var obligatorisk å like for ekte nordmenn, men ikke for denne jenta her, nei.

2. Jeg har den rare evnen at jeg griner når jeg ler, og det var nære på at jeg fikk russenavnet "Krana" på videregående (dette var også pågrunn av den store kjeften min som går i ett... "kor e avknappen?"). Dette ble heldigvis avverget til fordel for "Tulla", mye bedre:)

3. Jeg vil flytte fra den fantastiske byen Stavanger, til fordel for Oslo. (Sitat Øystein: "Hva er så tiltrekkende med uteliggere og narkomane?")

Slik skal en perfekt oppredd seng se ut,
det er vel det jeg har lært etter tre år på sykepleien
(Kjersti har jo enda et år igjen å lære på....)
4. Jeg må ordne sengen på en spesiell måte hver morgen, og jeg ser helst at samboerene mine gjør det samme...:)
5. Jeg kommer fra Arendal, men så min første "Lille Lørdag"-episode da jeg kom til Stavanger.
6. Men det som er det aller rareste med meg, er at jeg fortsatt er singel!;) (Dette var Kjersti sitt bidrag, alltid greit å skylde på noen andre)




Jeg tikker forresten http://helonica.blogspot.com/, http://elisabethsvela.spaces.live.com/,
http://arneoliver.blogspot.com/,
http://kjellmb.blogspot.com/,
http://tarjei.blogspot.com/ og
http://my.opera.com/Henden/blog/

16 kommentarer:

Lise Slaattebræk sa...

Syns de var litt lite kreative..de der rare tingene om deg selv. Hva med: "Jeg heter Ingrid Johannsssen og jeg lesper på fil"...?:)Dårlig..
Men er enig, det er rart du er singel!!God klem fra Lise:)

Monica sa...

Hvis det e nogen trøst så like ikkje eg brunost heller...sorry for all smerten eg volda degme å siste deg...

Anonym sa...

Singelstatusen den ordner seg vettu...ikke no hastverk! Du skal jo til Tanzania og Zanzibar! Det blir konge! Åsså er du jo bare 22 år, verre for meg som er 23 :)
Men...nok om det...snakkes på KRIK i morga! Da skal det filmes! ;)

Miriam sa...

Hvor har du fått de putetrekkene fra?? Genialt!

Ingrid sa...

Jeg leste igjennom de rare siden mine en gang til g jeg ser jo det er ting jeg har glemt eller som kanskje kunne vært enda rarere, men de får vi ta en annen gang:)

Lise: hysj, vil ikke at folk skal vite at jeg lesper;)

Monica: du volda meg ingen smerte, men det gjorde denne hersens dataen og blogoppsettet- har bare godt av litt øvelse:)

Torgeir: Gleder meg masse til å reise på tur med dere, dere er så koselige alle sammen, kommer til å bli helt kanon!! 22 og 23 er jo ingen alder:) Gleder meg til filming, skal prøve å skjule mine rare sider;)

Miriam: Hvilke puter tenker du på? De hvite? De har jeg altså fått av min mor til jul:) Du får ta en tur og se de live!;)

Hallgeir sa...

Hmm.... så du er blitt tikket allerede du ja.... jaja, har i hvertfall tikket deg...

Lise Slaattebræk sa...

Men du lesper jo ikke på ordentlig, det er jo bare på film...:)

Anonym sa...

Hyggelig å få ta del i bloggen din med et sitat. Og etter ei helg i oslo mener jeg det virkelig også...

Anonym sa...

Åjåjåj...En som er ute på sjekker`n?? :O)

Anonym sa...

Du har sluppet for få inn for å si det sånn. Men du kommer nok ikke til å bli singel så mye lenger. Jeg er også en av dem som tro det eller ei ha vært singel i 23 år.(På god vei til å bli grus)

En liten vits på slutten:
Har du hørt om den ordblinde mannen som ble tikket og så tok trikken?

Miriam sa...

Har du også vært i Oslo i helgen, Ingrid?

Anonym sa...

enig i at det er rart du er singel! hmm.. du trenger jo ikke flytte helt til oslo neste år da..?? porsgrunn er jo en bra by! hehe..

KMogEA sa...

Høre snakk om at du har tikka me? Ka ska det bety? Javel.. Ska prøv å innfri, men først må du få litt feedback på sia di!

Mykje interessant her, og herleg å sjå litt KRIK bilde. Kem så har ansvaret for å få dem på www.skriks.no? Synes den e dårlig oppdatert mhp bilde. Jeje.. Livet i Bergen e bra, kom på besøk! Neste år bli ikkje det så lett nemli..

Miriam sa...

Jeg har blitt hekta på brødskive med leverpostei og avocado. Er ikke det litt din skyld!?

Ingeborg sa...

GRUS!!! Hahaha, så fantastisk!
Hei, Ingrid:)

Anonym sa...

oppdatering sier bare jeg