onsdag 7. februar 2007

En snøfull hverdag

Her om dagen hadde jeg og Kjersti oss en tur ut i det fantastiske
snøværet, som merkelig nok varte i over 5 hele dager...! Dette er nesten utrolig til å være denne byen.


Vi tok oss en tur gjennom den fantastisk Hundremeterskogen som befinner seg i vårt kjære nabolag, og som av navnet ikke er stort mer enn 100 meter, akkurat passelig:)


På Ingrid-og-Kjersti-turer er det viktig å ha med kamera og ta masse bilder, ikke fordi vi må dokumentere at vi virkelig har gått tur (for som ekte KRIKere er vi jo veldig glad i all slags form for fysisk aktivitet, "kremt"), men fordi vi rett og slett liker å ta bilde av oss selv når sjansen byr seg. Som du ser så var det jo ikke akkurat overflod av snø, men snø var det hvertfall.




Jeg og Kjersti er litt uenig i hva det kalles å sitte på et dekk/planke som henger etter to tau og som går frem og tilbake... Jeg mener selvfølgelig at det kalles å ronse, men Kjersti er veldig bestemt på det heter å føysa. Hva er egentlig rett? Disse kanskje??


Hmm, et av livets vanskelige spørsmål:)
Tror kanskje jeg må finne på litt mer interessante ting å skrive om, men frem til da får dette være greit:)


Hei så lenge!

7 kommentarer:

Monica sa...

Eg seie disse, men eg tror det har forekomt at eg har sagt huske og, men aja me e forskjellige...Grattis med blogg, det har me venta på, og du komme selvfølgelig på wall of fame listå mi...:)

Trond Westby sa...

Då har eg jammen meg havna på ein rosa blogg. Det er spennende. Glede meg til og følge med fra rommet i hjørne i gudrødsgate.

Gro sa...

siden vi snakker om de store spørsmål her i livet, må jeg jo bare henge meg på. Det heter selvfølgelig å "rekte" når man sitter på denne planka...
ellers er det ei utrolig kul side du har, og tenk jeg husket adressen av meg selv :)

Miriam sa...

Det er ronse det heter. Og dette ser lovende ut Ingrid. Jeg gleder meg til å titte innom her i tide og utide. Du får ha en fin helg.

Løvli!

Jentene på den andra siå sa...

Jeeei, velkommen te den rosa bloggeverden, den e akuratt et hakk mer spennandes enn resten av bloggane;)

ja til fred, økt drivhuseffekt (varmere vær:) og rosa blogger!!!

Hallgeir sa...

Det heter definitivt disse. I hvertfall på min kant av landet. Første gang jeg har hørt uttrykket "rekte".... merkelig...

Anonym sa...

ronse? Og ka no det andre ordet va? Nei, disse e ordet. Huske e for fisefine Oslofolk